18-årsdagen

Igår gick jag och blev myndig, eller "tant" som vissa säger! Firad blev man av alla nära & kära!

image79

Fick tio röda rosor av min älskling, så tok fina! Fick även
världens finaste klocka, presentkort på gina tricot
och en film av mitt hjärta! Plus att svärmor var med på
klockan!

image80

Man blir aldrig för gammal för ljus på tårtan, men det blir
jobbigare att blåsa ut för varje år som går! Puuh

image81
 
Mormor, en galen 18-åring och Morfar. Mina ögon ser
skumma ut?


image82

Min "hundigt" händiga och älskade mor!

image83

Snyggingar!


Btw, på fredag då jäklans blir det utgång!

Kommentarer
Postat av: Lisa Persson

Grattis boogie! :)

2008-04-09 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0