Full rulle

Hej solstrålar!
Mitt bloggande har hamnat efter lite, min "förra" vecka var uppbokad och hade inte tillgång till dator dom flesta dagarna, men hey! Nu bloggar jag! Ska man beskriva helgen lite snabbt, så kan den beskrivas som hektiskt och mör, två modevisningar och utgång. I fredags var det modevisning på Goya och i lördags så hade popcorner (en frisörsalong) modevisning på gamla grand, dom hade slagit på stort till goodiebagen fick shampoo+balsam, hårspary och dust it! Nu är man ledig hela veckan vilket känns otroligt underbart, bror, anna och fasters favorit Colin kommer imorgon så det blir fullt hus! Har inte bestämt mig angående kvällen heller, antingen blir det en lugn kväll med bror och co eller utgång? Hmm, tåls att fundera på. Jag har lite smått panik också, det är så att min kära mor fyller på lördag 3/5, pappa 8/5, min älskling 13/5, men har inte hunnit inhandlat ngt ännu!? Blir att sätta på sig löparskorna någon dag och springa på stan .. 


image92

                       Min goodiebag alá schwarzkopf!

image93

                                           Alex & jag på Goya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0