I feel good, do do do do ...

My god! Vilket urtjusigt väder! Bara sprudlar av vårkänslor i hela kroppen, frida blir så lycklig att hon bara skuttar fram ute i solen! Om ni vill träffa mig imorgon, så finns jag vid bryggan efter fyrisån, för det är lika med att sommaren är påväg! Och nu börjar förkylningen ge med sig, finally! Men nyser ungefär 100 ggr per dag, och jag som nyser så töntigt! ( säger alla iaf. )  Linda, mitt lilla mongo och jag gick och funderade lite idag om vi skulle försöka hitta en hyresrätt i u-sala, ingen av oss vill bo ensamma eller på heltid i u-sala eftersom karlarna våra bor på andra ställen, men ändå vill vi kunna sova ngra dagar i veckan i u-sala, särskilt i 3:an, för då kommer det bli mkt! Den tanken tåls ju att klura på iallafall? Ne nu ska jag och min lilla bebis vovve gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0