Sleepy Saturday

Kvällen har varit desto lugnare ikväll, slappa slappa, karln ligger här med sina fossingar typ vid mitt ansikte och sover så sött, medans jag försöker hålla ögonlocken öppna, för jag vill sova länge på helgerna, därmed basta. Blir tokig ( eller tokigare än vanligt?) när jag vaknar vid nio på helgerna och är pigg som en mört!? Men sen på dagen går jag och lägger mig eftersom jag är så trött. Är man piggare på morgonen bara för att man vet att man KAN sova längre? Har kommit i en knasig period, förut kunde jag slå världsrekord i att sova ut på morgonen. Nej nu ska jag kika lite på Glenn Killing och somna in till det, men först ska jag flytta på karln så han ligger med fötterna åt andra änden av sängen !! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0