Slut som artist

Blir less, förkylningen har tagit över min kropp! Eller snarare min röst! Låter som jag satt en stol i halsen och rökt i 70 år .. Ligger här nerbäddad med två täcken, en filt, fem kuddar, sockor, mjukisbyxor, tjocktröja, halsduk och tittar på "Sjunde himlen" på kanal 5 och pluggar religion. Ska hälla i mig honungsvatten och c-vitamin nu, sen ska jag nog sova lite, vill bli frisk nu! Hade tänkt att gå ut på fredag juu .. eller, jag ska ! Kliver inte upp ur sängen förns jag har blivit frisk! En sak som är skönt iallafall, satt och tittade på körkortsboken och kom på att jag slipper läsa den nu, jag ska gräva in den i min garderob så jag slipper se den! Nu är det bara att satsa på att körningen ska bli helt "fläckfri"! 

/ Friday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0