Teoriprov

Tjo gobitar!
Igår satt jag och önskade att den här dagen skulle vara över, med tanke på att idag på morgonen hade vi frisörprov och sedan skulle jag köra med trafikskolan i stan och sist men inte minst skulle jag skriva teorin till körkortet, fjärilar i magen! Men gissa vem som klarade det? Jo, jag! Jag blev så glad att det bara kryllade i hela kroppen! Inatt kommer jag sova som en prinsessa, om jag slipper hostattackerna, mamma eller sophia har smittat mig!? Ska unna mig ett "hot tub" nu!



Puss Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: josefin donnerstål

tjenis! man får gratulera tjejen jag förstår att de känns skönt.. nu e de uppkörning nästa=). ha de gött!

2008-04-14 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0