Att fira

Anledningen denna gång i mitt uppehåll från bloggande är kanske inte helt oväntat ... att jag har varit ute och kört på vägarna om dagarna ! Idag firar jag och mitt körkort en vecka tillsammans ! Dagens bilfärd gick mot Valbo Köpcentrum med töserna, där det inhandlades lite nödvändiga saker inför resan, mindre än en vecka kvar .. ! Så resfebern stiger på termometern dag för dag ... satan i gatan vad jag ser fram emot den här resan ! Har inhandlat en ny kamera för att kunna föreviga den här resan, en rosa snygging kamera plus att jag köpte ipod högtalare, så det kan pumpas musik i Zakynthos !

Min älskade pojkvän har jobbat borta nu i vecka, saknar min bubbis ...  imorgon får jag pussa på honom !!




Lite skraj över att åka med mig ?







Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Ja man har ju levt i lite lyx ett tag, men nu är det slut på den varan! Hem till kalla Sverige liksom! Vi ses i skolan! :) Puss och kram!

2008-08-10 @ 13:31:38
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0