Att vara kissnödig *

Blev en blöt kväll igår och då menar jag inte alkoholmässigt ! Vi köpte en liten barnpool till lillen igår, med simring och badboll och allt .. lillen blev väldigt förtjust i det hela och gav en hjälpande hand med att fylla på poolen med vatten, han bara stog och smilade sådär som en liten kille på 1,5 år kan, sen rykte kläderna av och vips !! så var lillherren i poolen, och faster var inte sämre, på med bikini och plask ner i poolen, blev lite trångt kanske, men det stänktes vatten på varandra nöjt,  efter ett tag så tittar lillen på mig med ett smile och plötsligt .... så står han och kissar ! Han ser hur nöjd ut som helst .. ! haha ! Jag hoppade upp snabbt för att inte behöva bli "prickad" på med kiss ! Sen satt sig lillherren ner och lekte nöjt i kissvattnet, men vad säger man ? Kiss är det renaste som finns ? Medans allt detta sker så sitter min far och ska filma sitt lilla barnbarn som står och kissar i poolen ..

- Vad mörkt det blir ? säger pappa och ser fundersam ut.
  Han knåpar lite med inställningen och muttrar.
  När mamma utbrast i skratt !
- Du har ju linsskyddet på Ulf Boogh !
- Oj, säger pappa och ser lite allmänt förvirrad ut och skrattar åt sig själv.

En klassiker, verkligen en klassisk tabbe .. !

( Bilder kommer senare ! )


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haaa haaa haaa, 10 poäng til Colin måste jag säga, måste säga att din blogg är ren underhållning, ha ha jag vill också ha ett syster-barn nu att garva åt.

Du fattar att jag inte tycker du är en kopia-tjej va, din gamla lyxlirare? :) Förresten, Gu va kul att du skulle vara hemma i helgen, kanske en upprepning av helgens bravader fast hos Linn kanske? Puss hjärtat.

2008-07-24 @ 18:16:56
URL: http://kajsamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0