Att njuta

Vilken otrolig frihetskänsla det är att ha körkort, har bilen idag också så körde till jobbet, pumpade hög musik och sjöng med och bara njöööt .. Åh jösses vad man har fått in snitsen på att parkera ! Körningen känns mycket bättre så fort man har det där körkortet ( eller en lapp som jag har just nu, körkortet skickas hem nästa vecka ? ) Rajdade in till max med brudarna igår kväll där körkortet firades med en " dumle blizzer. " Körde hem till hjärtat senare, där jag somnade snabbt, helt utslagen, dagen hade tagit mycket energi .. nervös, pirr, överglad, exalterad, mycket flaxande runt mm, inte konstigt att jag var trötter !!

Tack för alla supersöta sms, telefonsamtal, kommentarer, blommor & pengar jag fick igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0