Att vara faster

Yeah, lyckades få upp min herre för att han skulle skjutsa mig till jobbet, han kan vara liiite komplicerad att få upp ur sängen ! Men med lite tjat & gnat så fick han lov att upp och hoppa, han ställer alltid upp för mig, vi hade världens bästa söndag igår, myste så som bara vi kan ! Fick lov att använda mamma´s lilla "pärla" igår, eftersom vindrutan i bak på herrn´s bil vägrar helt och hållet åka upp, tror herrn var lite shaken stevens när man ska köra svärmors bil ? Somnade in så skönt med herrns arm runt mig på kvällen ... känner mig så liten & trygg när man ligger intill honom.

Idag kommer min bror, hans sambo och lilla Colin !! Han är världens godaste gobit !! Pippi kommer gå varm på tv:n hela veckan och ordet "oj" kommer upprepas ett antal gånger ! Varje gång jag tänker på lillen, så ser jag bara framför mig när han tar en hel hink med vatten och häller över sig med kläder och blöja på, sen tittar han på mig snopet med stora ögon och genomblöt, det första han får ur sig är ... " oj !! " Då var han så go att man bara ville äta upp han !! Finns inget bättre än att vara faster på heltid åt den där lill skrutten !!





Längtar, längtar, längtar till helgen, då det blir en hel helg med Jonsson i sthlm, shopping, klippning och utgång !! Kan sluta hur som helst !! Och håller även  tummarna för att jag får hem mina färglinser ( bruna )  jag beställde förra veckan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0