Make Up Store

Hua ! Shoppade loss smink igår i Uppsala med mammsen, och det blev allt utom billigt ! Men jag blev lycklig av shoppingen, smink är som godis !  Hade planerat att köpa foundation, men nu till sommaren så tycker jag det känns för "instängt", så jag satsade på ett mineralpuder som vårdar huden och stänger inte in den, och den ger en porslinshy, och täcker i princip som en foundation, och om man vill ha den som foundation så kan man bara blanda den med fuktighetskräm och vips ! Så har du foundation ( magi. ) ! Känner mig oerhört nöjd med inköpet ! Var ju tvungen att testa mineralpudret imorse ( testade igår också på make up store. ) och det känns inte som man har smink på sig, känns fräscht och den ger en verkligen porslinshy ! Det blev lite mer godis på Make Up Store och sedan traskade vi förbi Vagabond, och självklart lyckades jag hitta ett par skor där, på rea ! Jag brukar ALDRIG hitta något på rea, men jag var inne i ett shoppingstim igår, skorna är klackskor med remmar lite överallt, om jag ändå kunde hitta någon bild på dom !?

Cover All Mix    Wonder Powder         Bronzing Powder   Microshadow          
      265:-            ( gobi ) 395:-                ( tan ) 249:-         ( muffin ) 130:-
                        

Investerade även en Rosa Powderbrush till mineralpudret som kostade hela 225 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0