Snufflisar

Pratade alldeles nyss med Linda, och när man hör hennes röst så inser man hur mycket man saknar sittt frisörgäng, alla känns så långt borta ... för långt borta, andra sidan jordklotet ( Uppsala. Rimbo, Hallstavik & Gimo ) ..   Älskar dom här snufflorna .. dom ligger mig väldigt varmt om hjärtat ..



Men Linda och jag bestämde att ev. kommer hon till mig i helgen när jag har hela huset för mig själv och sen kommer jag till henne i sthlm nästa helg så shoppar vi på dagen, fixar håren på varandra ( mitt hår vädjar om att bli klippt !! ) och sedan blir det rajtan tajtan och slutligen utgång .. ! ( åh jag längtar, längtar !! ) så får höra med dom andra pinglorna om dom ska med, men två av dom lyxlirarna åker ju till gotland nu i veckan .. Vilket kalejs ! ( smått avundsjuk . )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0