Work

Blääääää ... vad fort helgen gick, den bara svepte förbi. Ännu en vecka framför mig av jobb, jobb och återigen jobb. Jobbar i receptionen på dagarna och på kvällarna har jag ett antal klippningar och färgningar framför mig. Kroppen värker efter elva timmars jobb i lördags, serverade på ett bröllop med Jill & Maria, och det fanns ingen diskmaskin !? Så det var bara att handdiska alltihop, med barn var det 60 pers och ungefär 5 tallrikar och 7 glas per person. När vi tre såg diskhögen trodde vi att vi inte skulle komma därifrån förns nästa vecka ... Men jag kom hem strax efter två på natta, strax efter kom hjärtat också, gissa om jag somnade gott ? Men, pengar rullar in som det ska .. ( det går bra nu. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0