Att ha roligt

Efter att ha velat fram och tillbaka, så drar jag till Jonsson idag ! Vankas utgång ikväll på " Trädgårn " .. vilket jag ser fram emot ! Sen imorgon blir det shopping i mängder ( lite lön rullar in på kontot idag ju. ) och så ska våra hår bli snygga efter lite klippning på varandra .. som jag har väntat ! Hatar verkligen när håret känns slitet och man ser klyvna hårtoppar ..  !!

Kanske får spunk ikväll eftersom Jonsson & hennes vänner, säger va i varenda mening, fast dom inte menar va ? Utan dom säger bara va, utan frågetecken. Så kommer " norrlänningen " enligt 08:orna och upprepar det hon sa varje gång dom säger, va. Kan ni tänka er oss med lite alkohol i kroppen och hög musik,  jag kommer gå på " repeat " hela kvällen, när dom säger va ?Man upprepar automatiskt utan att man tänker på dett, en reflex helt enkelt. Eller så får jag bara, stänga av öronen när dom säger " va ". Varför har man perioder när man säger vissa uttryck/ord i varenda mening ? Jag har haft " shitelabacon " perioden, " hallå farfar " perioden och så många fler perioder .. Men just nu är jag " periodfri " !

Bror, Anna & Colin åkte hem igår, eftersom lillkillen mådde inte så bra, en förkylning på g. Men han var glad ändå, när han nös så rann bara snoret, det bara hängde mängder, men han bara smilade som vanligt ändå och såg väldigt nöjd ut !
 
Han var ännu mer nöjd när han gick fram och tillbaka med en plastmugg och fyllde den med vatten i "kisspoolen" sedan sprang han till mig och hällde vattnet på mig, sedan sparng han tillbaka till poolen, fyllde muggen igen, och gick försiktigt tillbaka och sedan .. allt vatten över faster ! Fasiken vad kul det kan vara att få blöta ner faster ! Och sådär höll han på i en timme och skrattade mest hela tiden! När någon kom nära honom, så skakade han muggen med vatten så det stänkte överallt ! Man kunde tro att det hade regnat när man såg altanen ! Han försökte även hälla vattnet över Amigo, men Amigo insåg faran och sprang för livet .. ! Man såg verkligen på Colin att det lös av bus i ögonen hela kvällen igår, han var riktigt på g !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0