Att glida runt

Efter en helg med bravader så trodde jag inte det var sant när klockan ringde imorse och solen sken och man möttes av en fruktansvärd värme på rummet, puuh ..  Tittade brevid mig och där låg min herre med öppen mun och flåsade av värmen. Tog mig en dusch, och efter den blev jag människa, och nu sitter jag här på jobbet, sista veckan !! Yippikayeeey !

Min helg i Rimbo/Norrtälje/Stockholm har varit fantastisk ! Utgång båda kvällarna på först Trädgårn och sedan Moberg´s, massa trevligt folk och min smak på musik, så det blev mycket skaka rumpa !! Och helt sinnessjukt, innan vi gick ut så sa jag till linda, marie & sabina att det skulle ju inte finnas en enda kotte som jag skulle känna, det första jag hör när vi kommer in på Trädgårn är " Frida !? " Det var Pippi, Sofia´s kompis ! Helt galet ! Och jag fick även min efterlängtade " Strawberry daquri " den kvällen, så kvällen kunde inte bli allt annat än lyckad !

På lördagen blev det shopping i värmen, hujj hujj vad det shoppades ! Lyckades shoppa ihop 8 kassar, blev bla: Ett par skor, lång t-shirt klänning, en kjol, en sjal, smycken, underkläder mm. Efter skoskav och skrikande magar, så tog vi båt ut till Djurgårn och där hittade vi ett riktigt toppenplace, men det var " backslick " så långt ögat nådde ! En kille kom fram och sa " Ikväll tjejer, är det spruttillåtet !! " Alltså spruttillåtet för champagne ! Där sitter vi, en från lilla Rimbo och jag från Skutskär och tittar på varandra och skakar på huvudet  och fnissar ! Men attans vilken god ceasarsallad, den var värd varenda lilla öre !! Efter det blev det hemgång till Rimbo där vi tog en halvtimmes tupplur för att ladda innan kvällen, som bjöd på utgång som förra kvällen i Norrtälje ! Fick gå in på VIP med bartendern, vilket inte satt fel !

På söndagen åkte vi in till Uppsala för att glida runt lite på IKEA innan mitt tåg skulle gå, linda ville ha hjälp med att välja soffa ( säger ju vad jag tycker. ) och vi hittade en, en snygging ! Lite senare, när jag klev på tåget hör man hur några busvisslar, där sitter Sunny Beach brudarna, precis hemkomna ! Så det blev inte en lugn stund på hela tågresan hem, fick sig ett antal garv och fick skåda deras nya tatueringar, fy dom ! Här ska det beställas tid !

Borta bra, men hemma bäst, tog mig en tupplur som var fruktansvärt välbehövlig, sen kom min karl så jag fick pussa lite på han ! Hade saknat honom *


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad hade dom tatuerat för något? :)

2008-07-28 @ 10:52:59
URL: http://kajsamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0