Godmorgon

Inatt igen fick man traska upp och knäppa av den där tv:n, herrn min ska ju "prångt" somna in till tv:n, annars har han svårt att sova ... ( säger han iallafall, ) men han har somnat utan tv:n flera ggr, och det gick som smort att sussa in ! Jag själv tycker det är helt okej att titta på tv:n INNAN man ska somna och sedan knäppa av den när man känner att ögonlocken väger bly. Och det är okej, om man "råkar" somna till tv:n någon gång, men inte jämt och ständigt som min älskade herre ! Han har så mycket konstiga ideér för sig min pojkvän ! Men det där minuset väger han upp om han pillar mig lite i håret innan jag somnar, jag får helt enkelt leva med tv:n !

Jag har nu ännu en dag framför mig i växeln med massa knasiga frågor, människor verkar tro att växeln på Vattenfall är lika med ett uppslagslexikon eller lika som 118 100 ?

" Hej, du, jag har en död mås på min elledning, vad ska jag göra ? " och " Hej, jag har inte fått mina elräkningar på dom tre senaste månaderna, varför ? "  Hur ska lilla jag kunna veta det ? Hade lust att kläcka ur mig att jag hade betalat dom ! Och ofta har många ringt fel, och frågar om numret till dit dom egentligen skulle ringt .. ? Folk är så förvirrade och vilsna i pannkakan, så man kan inte låta bli att skratta lite !

Ikväll ska det klippas och färgas för fulla muggar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0