Knep & Knåp

Känner mig lite sliten, kanske inte så konstigt, eftersom jag stod och knåpade med fröknarna Sanna & Johanna´s hår hela kvällen, samtalsämnena flödade medans hår flög åt alla hår och kanter likaså blekning ! Slutresultatet blev "göör bra" som man säger i småland ! Jag vet inte vad folk förväntar sig av mig när dom ska friseras och färgas men Johanna´s mamma hade kommit med en ganska knasigt lustig kommentar:

" Det ska väl bli skönt att åka till Frida så hon kan pyssla om dig och ta på dig ! " Det lät !? haha !

Körde med trafikskolan igår även, och vilken lättnad ! Från min förra sump körning ( helt borta i huvudet ) till en betydligt bättre körning igår, jag kunde pusta ut och även min körskolelärare verkade lättad och glad. Både han & jag vet att jag kan köra bra, men varför går det käpprätt och skogen ibland även fast man VET att det inte ska vara några porblem ? Och det blir inte bättre när man vet att man har en bokad uppkörning som kommer närmre och närmre för var dag som går ... Men igår kunde jag kliva ur bilen med ett leende på läpparna iallafall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0