Att skratta bäst, skratta sist !

Scheisse, min mage har fått ett spratt, den lever sitt eget liv och oroar sig ... inte konstigt kanske, inte allt för långt kvar .. tills det gäller .. vad det gäller, håller jag för mig själv ..

Sov hemma hos karln inatt och igår innan vi skulle gå och lägga oss så gick jag på toa för att rengöra ansiktet , borsta tänderna och ta en kvälls-kissning ... sätter mig på toan .. gör mitt behov .. Och plötsligt: Ajj !! Till min förvåning är det någon som biter mig i stjärten, studsar upp från toan och får syn på boven, en tveskjärt hade precis nypt mig i skjärten ! Den lilla förbannade krabaten sitter där nöjd på toalettringen ... jag springer ut till karln och han får sig ett garv medans jag står där och känner mig förolämpad av en tvestjärt !  Men tvestjärten var inte så nöjd länge till, spolade ner den jäkeln .. skratta bäst, skratta sist .. mohahaha.

Hur kunde jag missa tvestjärten när jag satt mig på toan ? Min bak kanske skymmer sikten ?!
(  I like big buts and I can not lie .. ) hahaha !

Kommentarer
Postat av: Maria

asg Vilken syn...

Bäst att titta sig för nästa gång s

Puss

2008-07-29 @ 11:01:47
URL: http://krusidullen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fy fan för dom små krypen, dom är så vidriga. Stackars din röv.

2008-07-29 @ 22:38:11
URL: http://kajsamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0