Energiknippen

Thank god it´s Friday !! Veckan har bara glidit förbi på ett bananskal, vilket är underbart, two weeks to go.. sen är det semester ... ! 


Igår fixades det med hår och färg och sen var man helt slut,  mamma hade målat i rummet brevid min lilla "salong" och den starka lukten gav mig en hejdundrandes huvudvärk, tryckte i mig en alvedon och tänkte krypa ner till sängs vid åtta tiden, när jag plötsligt skådar min kusin med sina två barn utanför fönstret .... energiknippen båda två ! Tack och lov att huvudvärken släppte ganska snabbt ! För från lugnet i mitt hem till full rulle konstant till kl tio, men dom är mina små gofisar !! Så mitt huvud satt kvar vid läggdags ! Tycker inte om att sova utan min kimmen, men han skulle dyka upp på morgonen och hämta min gamla mobil för att hans var slut som artist, men ingen kimmen ... ? Tänkte precis slå hans mobilnummer och höra var han tog vägen, när det slog mig att det inte gick, eftersom hans mobil har lagt av !? Rixpucko !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0