Att bara vara

Tyck lite synd om mig ? Känns gräsligt att sitta här i kylan på jobbet ( AC ) när jag vet att hemma håller dom på att packa ordning för att ta båten ut på stranden ... utan mig ..  jag vill också  !! vill vill vill !! Suck ..

Är trött så därför känns allt bara negativt .. men hade en mysig kväll igår, blev sill, färskpotatis och nubbe till middag med allihopa  ! Hade än slingning och klippning även, men det knåpade jag med snabbt !
Ni skulle ha skådat min älsklingar Kim & Colin, dom är riktiga dunder kompisar, dom gick på gräsmattan barfota och undersökte hela gården, sparkade lite fotboll, plockade lite kottar och tittade på träden, kimmen skulle verkligen jobba med barn, för han är helt underbar med dom, och barnen dras till honom som en magnet. Han är så lugn och inte för "gulligull", utan bara sig själv, och det känner nog barnen av, och han förklarar allt vad dom än undrar.

Sen vid halv tio tiden fick anna & jag ett ryck att vi skulle ut och ta en "powerwalk" 6 km ! And we made it, var hemma strax innan elva, men dom där 6 km kändes snarare som en piss i missisippi, vi babblade genom oss hela vägen, för är det något vi är bra på så är det att babbla om allt mellan himmel och jord. Tog mig en välbehövlig dusch sen, bläddrade mig igenom mamma´s skvaller tidning väldigt snabbt, för mina ögonlock orkade inte mer .. och sen somnade jag som en stock ..

Ikväll tänkte vi kanske bege oss in till stan och " sommarkvällen " med Bwo på scen, mys ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0