Taxfree

Yippiiekaaaayeeeeey, min älskade mamma ringde och sa våran taxfree katalog hade kommit ! Och när den kommer, ligger utlandet runt hörnet .. !! En sak kan ni hoppa upp och sätta er på, här ska beställas ! Parfym .. ! ( ett måste när man ska utomlands ffs. ) Så man kan komma ihåg just den resan när man luktar på den parfymen man använde !

Känslorna kommer verkligen tillbaka om man luktar på ngn "gammal" parfym man använde förut, en parfym som väcker minnen för mig är Gucci "Envy Me", och mamma & pappa köpte den åt mig igen för ett tag sen, och första dagen jag hade på mig den så åkte jag in till stan med brudarna, och Linn säger:

" Det är någon som har din gamla parfym Frida ! "Hon skulle satsa på en karriär som spårhund den där kvinnan !

Öj öj öj, vikken resa det här kommer bli "väninnor." 
 Zakynthos, Laganas 12 Augusti.

Btw, ett litet ris till Apollo som vi ska åka med, som har bla. blandat ihop våra bokningar och adresser, och även pengar. Dom ringde till mig häromdagen och sa att det fattades tvåhundra kronor på våran bokning, ajaj så det var bara att föra över dom där två hundringarna, men sen när vi satt oss ner och kika igenom hur mycket vi hade betalat in, så insåg vi att vi hade betalat in tvåhundra kronor för mycket !? Var fick dom ifrån att det saknades överhuvudtaget ? Förlåt men .... puckon.


Kommentarer
Postat av: Jill

Men du Frida, jag tycker att det är Tickets fel! Aldirg någonsin mer tänker jag sätta min fot inne på deras kontor...

Men lite Apollos fel med som inte förstår. :)

2008-07-17 @ 17:47:14
URL: http://jillmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0