17 juni, 20.59

Gott folk, jag hoppas ni inte missade mig ( inte linn ), för jag var nämligen ute på vägarna och rajda runt, känns hur bra som helst att köra bil nu, förut kunde jag blir helt stel, frusen och likblek när jag skulle köra bil, hatar när jag inte har kontroll över saker. Nu känns det äntligen som att jag börjar få skapligt med kontroll över bilen vilket betyder att den där rädslan börjar sakta men säkert gå över till ett stort jäklans nöje. Körde hem till Linn och hämtade kjolen som vi alla hade beställt, damn vad snygg man känner sig i den ! ( skratt. ) Den är dunderfin, i kortast laget dock, men what the hell, så länge man har unga och snygga ben som min mor uttryckte sig så gulligt. Blir nog kjolen på Sex and the city filmen eftersom det vankas utgång sen. Jag har nu lyckats trycka i mig en muffins och det finns nog plats för en till i magen ( ovanligt. ) och sen tänkte jag bädda ner mig och somna framför tv:n, ännu en tung arbetsdag väntar ! ( snarare lätt. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0