18 juni, 08.37

Min kropp är vaken men inte min hjärna, och mina ögonlock verkar inte ha kraften att hålla sig uppe på sin plats .. Vid såna här gånger skulle man behöva växa upp och lära sig att dricka kaffe, karln köpte ett " cappucino" kit, det skulle vara chokladbitar i cappucinon ( så vi båda tänkte att det måste ju funka för mig, eftersom jag är beroende av choklad. ) Vi blandade i ordning och jag tog min första klunk förväntansfull .... lika snabbt som jag sörplade i mig cappucinon, lika snabbt spottade jag ut den, och utbrast:  det smakar kaffe ! ( som om det vore konstigt? ) Nej, vet ni vad, jag må vara "vuxen" på mitt leg i framtiden, men när det kommer till kaffe, så kommer jag alltid vara ett litet barn. Så mig kan ni inte bjuda hem på en "kopp kaffe". Då ska det bjudas på saft & bullar :)

Ikväll ska det kikas på fotboll med karlar, ska nog tippa på matchen, dricka en öl, och värma upp i sverige tröjan, måste ju vara en av grabbarna?

( Och som dom senaste dagarna, så funkar INTE telefonerna på jobbet ! ( lite surt ) Vilket betyder att det blir lugna gatan även idag. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0