Växeln hallå hallå hallå ..

Dagen i all ära verkar bli lugnare än igår ( ja, det är möjligt ) eftersom jag sitter i reception & sköter växeln så är det väldigt dött när åskan slog ner på telefonlinjen igår, så jag får inte leka " växeln hallå hallå", fick rena rama fyrverkerishowen här igår eftersom säkringarna sitter inte långt ifrån mig. Känns ganska meningslöst att sitta här för tillfälligt, hmm , kanske ska städa skrivbordet ? Nej just det, gjorde det igår .. Går upp och tar mig en kopp ... varm oboy !

Sov hos hjärtat inatt, började hjälpa honom med packningen, gick igenom vilka kläder han skulle ha med sig utomlands, plötsligt slog det honom att han skulle leta upp ett av hans "favvojeans" back in the days, han hade designat dom själv ( vilket betyder att han klippt sönder dom i princip. ) Han sätter på sig dom och jag får mig ett riktigt riktigt gott garv  med några tårar.. Kunde inte kalla dom där trasorna för jeans ens, trasiga överallt, och nu hade dom till och med gått sönder i grenen ! Han är en riktig gobit den där karln, älskar honom. Men han måste spara dom, kanske kommer bli mode sen? You`ll never know ! Jag är så himla tråkig, jag rensar min garderob med jämna mellanrum och skänker bort kläder för annars skulle jag inte ens komma in i mitt rum, men kläderna är ju verkligen minnen ! Så nu får jag helt enkelt sluta med det och slutligen simma bland kläder ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0