En herrans blandning

Första dagen på jobbet nu, växelhäxan är namnet man går under ! Det är verkligen lugna london här, sitter & diggar till the voice och väntar på något att göra .. kanske har fått högst tre samtal på två timmar !? Men cashen rullar in timme efter timme ... men ärligt, hellre för mycket att göra än för lite ! I veckan vill jag bara mysa järnet med karln eftersom han åker utomlands på självaste midsommarafton ( klant ! ) och sedan har jag lite klippningar inbokade även, sen nästa vecka är jag ledig så då vill jag mysa järnet med töserna, och kan knappt bärga mig för på midsommardagens kväll ska vi töser på "Sex and the city" premiär och sedan håller jag tummarna för att dom är lika på gång på utgång som jag !

I helgen var jag ut och käkade med karln och hans familj och sedan på lördagen var jag riktigt taggad på match , sverige tröja och allt, hade till och med tippat 50 spänn på matchen, men det gick inte vägen ändå .. men vi töser dränkte sorgerna i cider och körde "bussdriver" jäklans vilket gott skratt man fick. Inte sista gången vi körde det, sedan vandrade jag, alex och karln hem från bussen, alex vek av vid "karamellstan" medan vi begav oss hem och sussade in.

( Ja, jag vet, jag blandar ihop alla dagar med varandra i mina inlägg, men jag skriver det som "ploppar" upp i mitt huvud, även om det hände eller händer om en vecka. Hoppas ni hänger med i svängarna iallafall ! 

57 days left to Zakynthos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0