19 juni, 08:51

Usch, vad det tog emot imorse och gå upp när min älskling ligger kvar och sussar så gott. Men sen fick han upp och hoppa när han skulle skjutsa mig till jobbet, stackarn !

Igår gick jag och la mig lite små ilsken, kändes så snopet att Sverige inte var en del av EM längre ( jag som hade inbillat mig, att dom skulle gå långt i EM, flera mil. ) Men det blev bara en fantasi, en dröm. Men värst av allt, säger bara media + sportkommentatorer. Det första man ser när man kommer in på aftonbladets hemsida " Lagerbäck måste bort. " visst, jag fattar inte varför han gjorde byte tidigare eftersom en del spelare var helt slut, MEN som Tony Irwing säger, dom är ett lag, och i ett lag ingår spelare och det är dom i slutändan som sköter spelet, hurvida tränaren lagt upp spelet innan match. I det här fallet, så gick det inte vägen för någon i laget ( inkl. Lagerbäck. ) Men ska hela laget bort då ?

Innan besvikelsen så fixade jag min vän maria, hon är så himla rolig att ha som kund, hon vill alltid ha förändring ! ( Frida smider planer, och gnuggar handflatorna, haha. ) Vi valde en kort frisyr, klippte av ca 2 dm,  kortare i back i nacken och sedan lite lutning fram på båda sidorna, desto mer på den andra sidan, ville ha olika längder på sidorna ( en kortare, en längre. ) Sedan klippte jag upp det lite, så blev en snygg,  tuffare frisyr. Färgade även hennes solblekta hår svart. Damn, vad snygg hon blev ! ( kommer bilder sen . ) Så jag hoppas hon blev nöjd med sin födelsedagspresent !



Kommentarer
Postat av: Linn

usch sverige var lata och sega igår. man får ju skämmas!

2008-06-19 @ 15:22:00
URL: http://alexandralinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0