What a feeeling

Jösses vad solen skiner konstant, synd bara att pollen lägger sig som ett gult täcke över allt, vilket betyder att jag nyser oändligt mycket ( mer än vanligt ) och mina ögon kliar ( ser ut som jag supit konstanst dom senaste 18 åren .) Inte allt för vackert ! Mitt bloggande har legat på latsidan över helgen, en liten update: I fredags blev det invigning av sommaren hemma hos Micke med vybiral & pippi och några till, invigningen bestod av kubb, kall cider, och en jäklans massa mygg !! Men vad gör man inte för att få sitta ut en varm kväll ! På lördagen var jag faster på heltid, har kommit in riktigt bra i rollen ( fråga min gobit till brorson colin ) men till svar skulle ni bara få " oj! " eftersom det är standardordet för tillfället !

Tillbaka till " idag ".  Jag och mina töser käkade kinamat vid bryggan efter fyrisån, myste till så det bara tjöt om det ! Sen gick vi till våran älskade frisörshop, och jag förstår att den heter "shop" för fasiken vad det shoppas när vi är där, jag har kurerat mig med grejjer för sommaren nu tex. blekning, vätepreoxid, skumtoning, intensivtoning, shampoo, balsam och inpackning ! Har förträngt vad det kosta .. ( med flit ) men shoppingen tog inte slut där, har beställt saxar även, eftersom vi inte skulle få ha skolans saxar över sommaren och skulle inte få ta hem dom i trean ! Och jag kan inte leva utan mina saxar, så det fanns bara en sak att göra .... Och det var att införskaffa ett par tjusiga saxar för några tusenlappar, får ta från mina sparpengar ! Om en vecka får jag inviga dom, någon som vill vara försökskanin?


Kommentarer
Postat av: Maria

Klart jag ställer upp som försökskanin =)Det är vl de kusiner är till för s

Klippning o slingor önskas till midsommar

2008-06-03 @ 14:04:16
URL: http://krusidullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0