Sommarlov

Känner att mitt dåliga samvete tar över när mitt bloggande ligger på is, men jag har faktiskt en anledning! Min älskade dator kände för att strejka lite, that´s why. Vad har hänt i mitt liv? Jo, jag har sommarlov! Kom nästan som en chock igår, var inte alls beredd på att ha sommarlov ( min hjärna är lite efter? ) Mitt sista sommarlov ... Gud, vad snopet det känns, men man får göra det bästa av det! Shoppade med Karlsson igår efter avslutningen ( se längre ner vad som föll mig i smak. ) vi hade nästan lite småartad panik av att vi töser inte skulle se varandra på ett tag ( bor så himla utspritt. ) Men den här sommaren måste vi bli mycket mycket bättre på att ses, finito! Ingen missade väl Sverige-Grekland igår!? Det hoppas jag verkligen inte, lider isåfall med den. Jag verkligen ryste och fick ståpäls när Zlatan kickade in bollen i målet, vilken fullträff.  Idag är vädret urtråkigt, så blir en slappdag?

    
             Hallonröd bikini H&M 49.50:-/per del 

          Volangkjol Gina Tricot 149:-


Kommentarer
Postat av: Linn

åå vilken snygg kjol! perfekt till zakynthos ;)

2008-06-12 @ 21:48:12
URL: http://alexandralinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0