People

Kom precis hem från Älvskär har legat och glassat i solen där med gänget, har fått en ordentlig bränna, men bara på framsidan av kroppen ! ( Inte snyggt på en fläck ! ) Baksidan av mina ben är jag betydligt vitare än på framsidan, får sig ett litet skratt ! Men det får jag åtgärda imorgon för på samma plats och samma tid ska vi glassa där imorgon ! Finally, kan jag pusta ut angående min praktikplats i trean, har fått praktik på People i Gävle ! Vilken lättnad och jag är så lycklig över det, nästan så att det behöver firas ! Så från och med i augusti finns jag på People varje fredag, så ni är mer än välkomna att boka tid hos mig då ! Kika in på hemsidan: http://www.people23.com/ Den verkar dock inte vara så bra uppdaterad eftersom dom är några fler som jobbar där nu. Ikväll är det Greys Anatomy, jippekayeey!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0