Hel hög

Rund om magen är man nu när man är mätt & belåten efter en hejdundrandes midsommar lunch på jobbet, damerna hade ju varit så händiga och lyckats knåpa ihop allt ! Alla har börjat begett sig hemåt inför midsommar firandet och jag har redan börjat tjata ut ordet " midsommar ", eftersom nu på eftermiddagen har jag sagt " trevlig midsommar " till varje stackars människa som går hem, kanske sagt till och med sagt det till samma stackars person flera ggr ? ( Känner ju inte igen alla, eftersom det är en hel hög som jobbar här . ) Men hey ! Hellre en gång för mycket, en ingen alls.

Ikväll ska jag klippa så det bara kommer flyga hår överallt, tre klippningar står på spel. Sen blir det att sussa in intill hjärtat, jag ha sagt tillt han att måste hålla om mig hela natten för att han ska ha en nöjd flickvän tills han åker imorgon, ( ska nog sno med mig ngra av hans t-shirtar som jag kan sova i medans han är borta. ) Men ändå är det lite skönt att vara ifrån varandra, för då får man längta efter varandra och ha lite "semester" från varandra, vilket kan vara väldigt skönt när man har varit tillsammans i tre år och umgåtts nästan varje dag !


Ska övningsköra hem nu från jobbet med farsgubben, åhhh vill ha mitt alldeles egna körkort nu !!
Imorgon blir det mat med hela feta släkten och sen på kvällen blir det att pimpla vin med hela feta gänget !

Kommentarer
Postat av: soffi

ta inte vårat vin bara frida, för jag vill ha det innan v 29! soffi

2008-06-23 @ 10:15:53
Postat av: soffi

Oj vad jag lät som världens surhagga, förlåt! inte alls menat något illa, skrev bara av farten! Hur är det gummsi ?

2008-06-23 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0