Högst upp på önskelistan: Vår!

Fy bubblan för den här snön som bara kommer mer & mer, hade inte klagat om det kom lite i julas. Men nu är det faktiskt mars och jag börjar bli lite less på min vinterjacka och stövlar. Vill använda vårkläder! Plus att jag vill helst slippa se ut som en snögubbe med mascara rinnandes efter en cykeltur till tågstationen. Men vädrets makter kan man tyvärr inte göra ngt åt, men man kan alltid önska sig vår! Citerar Sophia idag "om det snöar på min födelsedag, så tänker jag inte fylla år." Håller med om det, man kanske får vara 17 resten av sitt liv?

Vad har jag gjort idag? Vi frisörer fick färga och klippa stylisterna på skolan, för min del blev det att göra folieslingor och sedan klippning. Gick som smort! Och nu snart bär det av till pojkvännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0