Varning!

Denna kvinna är ute och övningskör på vägarna! Efter att ha fått en spark i baken, så har jag nu tagit tag i övningskörningen med tanke på att jag fyller 18 snart om en månad. Så högst upp på prioritets listan står nu "Övningsköra". Men visst är det lite pirr i både mage och benen när man väl är där ute på vägarna? Tittar man på hur tex. pappa kör så ser det lätt som en plätt ut, man tänker att " det där kan vem som helst", men när man väl sitter där är man inte lika kaxig längre .. Men körningen går framåt på båda vis, och det är huvudsaken! Plus att nu ska jag få tag på körskoleläraren och anmäla mig till första bästa intensivkurs!

image37

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan! :D Hoppas att du får en fortsatt bra måndag =)

2008-03-03 @ 18:20:33
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0