Bagateller

Tjing tjing!
Idag har jag sovit ut, så underbart. Sover som en prinsessa hemma hos hjärtat! Förutom att han tränger in mig mot väggen och tar allt täcke så jag ligger där inklämd och fryssen, men va tusan det är bara bagateller! Sedan åt vi mat, och tro det eller ej, men jag åt en pizza ( dock inte en hel ) för det är väldigt ovanligt att jag äter pizza, eftersom jag inte riktigt tycker det smakar bra och aldrig blir sugen på det ( ja jag vet, jag är knäpp. ) Men det fick jag ångra sen, mådde illa och fick ont i magen. Så det var sista gången jag åt pizza. Fick liksom mitt straff. Sitter och funderar på om jag kan tvätta mina vita tygskor? Hjärtat klev på dom ett antal gånger igår på 30-årspartajet så dom är inte vita längre .. Men jag provar så får vi se, kan praktiskt taget sluta hur som helst. Nu tänkte jag dra min pappa ur soffan för att vi ska ut och övningsköra! Han erkänner det inte, men han är livrädd när jag kör och därför skjuter han gärna upp det! Och tro mig, jag kör jättebra, så han har inget att vara rädd för. So wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0