Grill-tajm

Im sorry, deeply sorry. Jag har gjort det igen, uppehåll i mitt bloggande, men när vädret är optimalt så finns det ingen anledning till att sitta inne! Jag jobbar nämligen på bränna nu om dagarna, har solat solarium och solat ute, det går sakta men framåt! Eftersom pappsen fyllde år igår blev det Brända Bocken för mat och cider och sedan fotboll, Gefle IF- Gif Sundsvall, mygg men jag var road! Ikväll ska karln och jag kika på bio, " what happens in Vegas" lutar det åt ! Men föööööörst ..... grillning ! finns inget bättre! Hade egen hårvård igår i skolan också, så nu känns "barret" på topp också!  Har köpt nytt shampoo, balsam och inpackning, av REDKEN "Blonde Glam" och inpackningen heter "Pure Pearl", innehåller violett som tar bort det gula i ett blond hår ( om någon vill veta!?). Kärlek vid första ögonkastet! Nu ska jag snygga till mig lite till middagen och bion, sköt om er snufflisar! Btw, Sara fyller myndig imorgon! Måste KOMMA IHÅG att ringa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0