Inte ett smack

morrn morrn! Jag har studiedag idag, och det känns urvackert! Stog hela kvällen igår ( i princip) och fixade barret på Stina ( Marias vän ) slingor och klippning, blev tjusigt värre! Låt mig inte glömma att maria fick lite putsning också, tog bort nackhåret på henne ( har lite page aktig frisyr ) :)  Idag ska jag hinna med att gå och sola, sen ska jag ... inte göra ett smack! Btw, ringde och bokade tid för ansiktbehandling, ville ha den första bästa tiden, det blev 10 juni! Så det är bara att vänta ... Skriver mer senare, för nu tänkte jag blunda ett tag till :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Å jag är lika tjusig idag, Tackar!!!

2008-05-16 @ 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0