Min dröm, mitt liv.

Tjingeling! Min dag börjades med kyla, min snygga plattning och styling flög bort med blåsten. Kändes inte som om min dag skulle bli den bästa, men det visade sig att jag skulle ha fel. Min dag ( trots två tunga prov ) skulle visa sig bli en fin fin dag. Kom upp till frisöravdelningen och fick reda på att idag skulle man få reda på frisörbetygen, en klump sätter sig i min illa mage, även fast tvåan har känts tipp topp. Men min klump i magen förvandlades snabbt till lycka, ( alltså studs och hopp. ) Fick MVG i klippteknik, MVG i produktkännedomen och VG ( men väldigt nära MVG som Kattis sa. ) i färgteknik. Totalt glädjefnatt! Lärarna sa " det syns att du brinner för det du gör", jag brinner inte bara för det jag gör, jag praktiskt taget lever för frisöryrket. Min stora dröm sen barnsben! Men i all denna lycka led jag med en älskad vän som inte alls fick glädjefnatt över sina betyg, för hon är värd så himla mycket mer än det betyget! Dagen fortsatte med prov som gick som smort! ( lite sämre i naturkunskapen, men okej. ) Jag har även lyckats inhandla klart presenterna till karln som fyller 21 år imorgon! Inatt kommer jag somna lyckligt!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0