Trolleri

Säga vad man vill! Men vilken hejjare man är på att laga mat, svängde precis ihop kassler med ananas och potatismos, mumsfilibabba! Lite annat än hon jag såg på " du blir vad du äter ", visste inte ens vad timjan var? Hjärtat fick mina presenter igår, biljetter till VM-kval Sverige-Portugal ( han är tvungen att ta med mig ) haha, och åter en Sopranos dvd-box till hans samling. Är så svårt att köpa presenter till killar, dom har det betydligt enklare att köpa till oss tjejer, en chokladask, smycken och en bukett rosor? Hur enkelt kan det bli?
Ska ringa och boka tid för ansiktsbehandling hos Face and Bodycenter idag, vill ha bort den dåliga vinter hyn och byta ut den mot en fräsch sommarhy, så jag hoppas dom kan trolla där!




image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0