27 Maj

Fasiken vad less man blir, har drabbats av magsjuka " Kvinnor ska snacka om att föda barn, när man kan ha magsjuka." Blir helt slut i kroppen, men nu ligger jag och laddar batterierna! Efter att man spenderade hela dagen på toaletten igår. Imorgon blir det skolan, saknar mina bruttor där ( trots att jag bara varit borta i två dagar. ) När man ligger här och är uttråkad till hundra procent, så kan man inte låta bli att längta till Zakhynthos !! Den 12 augusti bär det av dit med gänget, känns som att det kan bli hur tokigt roligt som heeeelst ! Eller vad säger ni Skyttan, Jillsan och Linnsan? Nu har jag ett stort leende på mina läppar, så det är bäst att avsluta inlägget på topp! Hahaha btw, Amigo ligger och viftar på svansen och små skäller i sömnen, gofis!


            Jillsan                                 Linnsan                         Skyttan                        Jag

Zakhynthosgänget, men nu är frågan om Södehäll ska hänka på? ( Dum fråga, hon är tvungen! )


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Frida, jag ser konstigt avlång och naken ut :)

2008-05-27 @ 15:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0