Fula Berta

Hoho !!
Min mage lever sitt eget liv idag, känns inge bra alls, så stannade hemma idag från skolan. Gårdagen i skolan var kort, började kl halv ett och slutade vid två tiden, Ellen & jag gjorde ordning bland färgskåpet, så nu är det bäst för alla andra frisörer att dom inte stökar till för då ligger dom pyrt till! Efter skolan fikade jag & Karlsson, ( har börjat kalla  linda & linda för Jonsson & Karlsson, så slipper den bli förvirring hela tiden. ) Tryckte i oss en chokladkaka på George, kittlade dödsskönt i kistan .. Men ett litet minus blev det allt på min nyttiga lista. Peter Siepen kikade in där också, alltid lika utstickande kläder men hur skön stil som helst! När jag kom hem fixade jag frippan på Fredrik, mörkbrun färg och slingor.
Ikväll blir det en lugn kväll eftersom min mage inte mår allt för bra, men imorgon vill jag verkligen träffa min brudar, saknar dom så galet mycket! Hittade Linn & Alexandras blogg idag, vilken lycka! Kika in brudarna bus blogg på www.alexandralinn.devote.se !

Kika in bilden sen 30-årsfesten, körde en "Fula- Berta lek", jag skrattade så jag grinade!

Anton, Sofia, hjärtat & me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars Anton blev den enda som syndes bra på bild... borde finnas någon bättre på dig stumpan!!! :)

2008-05-23 @ 16:34:52
Postat av: Linn

haha yeah :D

2008-05-25 @ 21:46:42
URL: http://alexandralinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0