"What happens in Vegas"

har fått dålig kritik men jag & hjärtat såg den igår, och självklart gillade jag den, "amerikansk romantisk komedi" går alltid hem hos mig, snacka om ha tråkig filmsmak! Men recensionen i Metro antar jag var skriven av en kille, eftersom "han" tyckte att Cameron Diaz räddade hela filmen, men om det hade varit en kvinna som skrev recesionen så hade hon skrivit tvärt emot, Ashton Kutcher räddade filmen. Defenitivt.
Stekt ( eller sovit ) har jag gjort i solen idag, lite grisrosa är man allt! Ikväll blir det partaj hos grannen ( press ), jag kommer pimpla vin så räkna med att jag kommer fnittra och få fyllehicka, har en förmåga att få det! Men attans vad kul vi kommer att ha! Ha en trevlig kväll, för det tänker jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0