Att lyxa till !!

I lördags checkade Kim & jag in på Scandic i Solna, fick ett lite lyxigare rum, vi bara njöt av den sköna sängen och dom underbara fluff kuddarna för att senare ladda upp inför Sverige-Portugal på Råsunda, vi laddade upp med en lyxmiddag, mumsig kyckling, efterrätt och ett glas vitt, dvs öl för karln.

Tog en taxi ner till Råsunda, fullt uppklädda med sverige tröjor ! Satan i gatan vilken stäming det var på matchen, fick lite ståpäls ! Och bara njöt av varenda sekund ...

Och på tal om frukosten på hotellet, mums filibabba, det mesta av buffén slank ner i magen :) 

Kim bjöd på allt, han vet hur han ska få mig att må som en prinsessa, han är världens bästa .. finns ingen som han.
Men veckorna är lite tuffa nuförtiden eftersom Kim jobbar borta i veckorna, saknar han så jag blir tokig ibland .. Meeeen, vi har lagt till en ny mysdag, en helig dag ... TORSDAG ! För då kommer han hem, och då sparas det inte på pussar och kramar och lite gottigottgott och kanske en film :) Så det kommer något positivt med det negativa ! Och imorgon är det ... TORSDAG,  yippie !

Eftersom min uppdatering är på slösidan, så är jag generös och slänger några få bilder från när vi firade Jill med utgång !


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0