Att vara frisör

har många fördelar, en av dom alla är visningarna man får gå på och få inspiration till hur man ska knåpa med nya frisyrer, och såklart, fri bar ! Även fast det blev lugnare än väntat igår, men det var mys ! Soffiproppan, Karlsson och jag tröck ihop oss i Soffiproppans pojkväns lägenhet, Soffiproppan och jag låg tighta i en nittio säng, men insåg hur riskabelt det var, med tanke på att Soffiproppan inte mådde tipp topp, lite spyfärdig. Så Karlsson och jag snackade oss till sömns i sängen istället .. Njuter av varenda sekund när man är med dom där gobitarna !

Och idag, jösses vilken dag. Kundpasset var fullbokat från topp till tå, men vi frissor var inte fullt gäng ! Dagen slutade iallafall lyckligt, efter kriser och några bittra ( ursäkta mitt språk. ) klimakterie kärringar .. ! Och Linnékolan hotas att läggas ner nu igen, tur att man tar studenten i sommar ... Säger som Mickis, när jag berättade om nedläggningen: Nu får det vara slut på det här jävla tjatet !
 

Här är lite bilder från American Crew visningen igår:

             

Kika in killen i svart tröja på andra bilden, han var så tok lik Fredrik Wikingsson !


Kommentarer
Postat av: Mickis

Den där klänningen har jag med! ^^

2008-09-25 @ 17:45:27
Postat av: Kim

Läskigt. Killen i svart tröja är ju jag!

2009-07-21 @ 01:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0