Att vara törstig

Min söndag, har varit en typisk bakfylle-söndag, har sovit bort i princip hela dagen, och när jag väl har varit vaken har jag hällt i mig vatten, tryckt i mig alvedon och ätit .. annars har man kunnat hitta mig i sängliggandes. Anledningen till min huvudvärk är att helgen blev en tvådagars, utgång både fredag & lördag, och jösses vad skoj jag haft, särskilt inatt för vinet och shotsen satt sina spår ! Och tack Skyttan & Linn som svängde ihop en supé middag i fredags, dom där töserna är bra på det mesta, blivande mästerkockar må jag säga ! Nu ska jag krypa ihop i mitt hjärtas famn och mysa till tusen, eftersom han jobbar borta i veckan, vilket varken han eller jag gillar ..

           


Kommentarer
Postat av: Marija

Trevligt vi hade ! Maggan ! :D

2008-09-30 @ 00:21:38
Postat av: snygg-alex

så jävla snygg den där alexandra

2008-10-08 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0