Att ligga på is ..

Bloggandet har legat på is ett bra tag nu .. måste ta tag i det här nu, peppa peppa !

Julen och nyår är över, vilket efterlämnar ett tomt hål hos mig, eftersom jag gillar vintern precis lika mycket som sommaren! Idag skulle ha varit den första skoldagen på vårterminen för mig, men efter en tung natt på toan ( magsjuka. ) så lockade det inte precis ..! Den här terminen, vårterminen, sista terminen, ger mig blandade känslor. It´s a long way to go .. innan studenten. Det tyngsta lasset är GESÄLLEN, mycket planering, stress och sömnlösa nätter ..
Vill bara snabbspola den här terminen liiite .. usch. Och sen, JOBB !? Jäklans vad snabbt det gick från att " leka " jobb när man var liten, till att nu cirkus 13 år äldre stå här och verkligen leta jobb, känns omtumlande och ovisst, men även lite spännande .. !

K har somnat sött framför tv:n ( blev inte så mycket sömn för honom inatt med mina toabesök .. ) Vi är ju ensamma hemma i huset, mor & far är i Thailandet, vilket K & jag njuter av varje sekund .. Morgondagen ser jag fram emot som varje fredag eftersom jag då befinner mig på Studio People från 9-18 :)

Och ja älskade kusin, jag ska fixa tid tills nästa fredag :) Jag ska nämligen göra henne brunett, snyggisch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0