Att vara pepp

Eftersom Kajsa trånar efter mina inlägg så tillägnar jag detta till henne ..  blink blink !

Dagen börjades med en timmes promenad eftersom jag var på muskelpass igår med Maria tänkte jag att det kanske var smartast att promenera av sig träningsvärken, om jag lyckades är jag inte så säker på men efter att ha gjort Johanna snygg i håret med slingning och klippning så gjorde jag ett nytt försök med att träna bort min träningsvärk, genom att gå på Power Yoga med Kajsa och hennes kusin, och det gjorde susen ! Och det gjorde susen genom att jag lyckades dubbla träningsvärken, så nu är man mör! Men träningvärk är skönt, då vet man att man har gjort nytta och man kan ligga och lata sig vid datorn med gott samvete ! Och en nyttig och goding middag blev det, tonfisk, keso, avocado och körbärstomater, kanske inte låter som en höjdare, men det kittlades dödsskönt i kistan !

Nästa träning blir på Söndag, kan knappt bärga mig efter mer träningsvärk och svettluktande kläder, pepp pepp !!


Btw, pga av mögel i salongerna på skolan, ( total kaos. ) så har man nu praktik på Torsdagar & Fredagar vilket känns dunderbra !

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du gått och blivit hälsofreak??? Hmmm det måste vi göra något åt...

2009-01-22 @ 21:00:36
URL: http://krusidullen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Trånar och trånar :D tyckte du låg lite efter oss bara ;)

2009-01-23 @ 14:40:25
URL: http://kajsamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0